شستشوی مبل

.....................



شستشوی مبل

مبلمان جزو جدا نشدنی خانه های امروزی است. اما به مرور زمان پارچه مبل کثیف می شود و لک می گیرد. اگر لک روی پارچه برای مدت زمان زیادی باقی بماند ، پاک کردن آن طول می کشد و سخت می شود. شستشوی مبل با دستگاه های  تمام اتوماتیک در منزل به همرا استفاده از مواد شوینده فاقد رنگ و بو صورت می گیرد. هنگام شستشوی مبل شما به هیچ عنوان به پارچه مبل آسیب نمی رسد و مبلمان در مدت زمان کوتاهی قابل استفاده مجدد می گردد. شستشوی مبل خود را به ما بسپارید.

 

شستشوی مبل و خشکشویی مبل در منزل:

اولین مرحله برای این اقدام جارو کشی خشک می باشد. گرفتن گردو و غبار از لا به لای تارو پود بافت مبل یکی از مهم ترین قسمت هاست ، اگر این گرد و غبار درون بافت مبل باقی بماند کیفیت شستشوی مبل را پایین می آورد.

مرحله ی بعدی شامل شستشوی مبل به همراه فرچه مخصوص و مواد شوینده است. در انتخاب مواد شوینده باید دقت فراوان داشت ، نوع مواد شوینده نباید به پارچه مبل آسیب برساند. باید دقت داشت که از فرچه ی مخصوص استفاده کرد زیرا بافت پارچه مبل نازک است.

مرحله ی آخر خشک کردن مبلمان با دستگاه آبگیری مخصوص است. مرحله ی خشکشویی به این معناست که آب مواد شوینده ای که وارد مبل شده شده و ماندن آن باعث پوسیدگی مبل منزل شما می شود را توسط آبکش مخصوص از داخل مبل بیرون کشیده میشود. امکان دارد نم و رطوبت باقی مانده در مبل تا یک روز آینده نیز خشک نشود ، این مقدار به مبل آسبی نمی زند.

 

در شستشوی مبل دقت کنید که:

  • اگر مبل شما دارای لکه است ، ایتدا لکه ی مورد نظر را پیدا کنید و قبل از شستشوی مبل به لکه برداری بپردازید.
  • بسته به نوع لکه ی مبلمان شستشوی آن متفاوت است ، گاهی اوقات مبلمان فقط  دچار کثیفی ناشی از نشستن زیاد می شود.
  • بهتر است شستشوی مبل را ب اسپری حاوی مخلوط آب و صابون انجام دهید. مخلوط را اسپری کنید و با اسفنج نرم روی آن بکشید. همچنین می توانید از شامپوی مخصوص شستشوی فرش هم استفاده کنید.
  • برای درخشان کردن مبل می توانید یک لیتر آب ولرم را با نیم پیمانه سرکه ی سفید و دو قاشق الکل سفید مخلوط کرده و روی قسمت های مختلف مبل اسپری کنید. مبل را با بازگذاشتن پنجره در معرض هوای آزاد قرار دهید.
  • قبل از شستشوی مبل به جنس پارچه ی مبل توجه فراوانی داشته باشید.
  • از مواد شوینده ی مناسب استفاده کنید.

 

در شرکت خدماتی نظافتی ما:

در شرکت خدماتی نظافتی ما انواع خدمات نظافت منزل ، نظافت ساختمان ، نظافت راه پله و آسانسور ، نظافت حیاط و پارکینگ ، کفسابی ، تمیز کردن استخر و سونا ، قالیشویی ، خشکشویی ، پرستاری ، پرستار کودک در منزل ، پرستار سالمند در منزل ، کارواش ، کارواش آنلاین و..... انجام می گیرد. وجود نیروی کارآزموده ، با تجربه و کاربلد همراه با نظارت دقیق ما بر اجرای خدمات نقطه ی تمایز ماست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: شستشوی مبل, مبل شویی, شستشوی مبل در منزل,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 10:24



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cleanz ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید
farsimaryam96@gmail.com




مریم فارسی




تعمیر کولر گازی ال جی
سرویس کولر گازی ال جی
تعمیر کولر گازی در منزل
سرویس کولر گازی در منزل
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت خدماتی نظافتی و آدرس cleanz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












پرستار بچه , پرستار سالمند در منزل , پرستار سالمند , پرستار کودک , پرستار کودک , نظافت منزل , شرکت خدماتی نظافتی , پرستار کودک در منزل , خدمات پرستاری در منزل , نگهداری سالمند در منزل , پرستار در منزل , خدمات پرستاری شبانه روزی , خدمات پرستاری در منزل , پرستار کودک در منزل , شرکت خدماتی نظافتی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: